A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. július 9., hétfő

Vasember

Jókötésű srác nem? A kaposvári vasember. vagy nevezzük terminátornak. Igaz, ez csak a fémváz, hiányzik róla az élő szövet. Nem baj! Így szép.
Igazság az, találkoztam már egyszer régebben ezzel a fickóval, akkor egy udvar közepén álldogált ki sem látott az utcára. Bezzeg a mostani helye!
Szemlélheti a 67-es nem csekély forgalmát és tető is van a feje felett.

Nem tudom, ki keze munkája? Nem kérdeztem utána, mert azt hittem meglelem a világhálón. Hát nem! Sem egy képet, sem egy írást nem találtam.
Vagy én vagyok ügyetlen, vagy eddig senki nem méltatta ezt a szegény fickót. Pedig megérdemli. Megérdemelné az alkotója is. Ügyesen lettek összeválogatva és rakva a csontjai.

Műszaki érzékkel megáldottak és érdeklődésűek bizonyára tudják miről is beszélek? Bár, szerintem nem csak műszakilag, de esztétikailag is értékelhető. Van, amiért még irigylem is kicsit a srácot. Hozzám képest bizonyosan jobban felhevül a délutáni napon, mégsem izzad. Nem csak hogy nem izzad, de semmi nincs ami izgatná.
Például, őt biztosan nem érdekli, ki lehet az én alkotóm?
.

5 megjegyzés:

  1. Hero Factory...én már csak tudom...

    VálaszTörlés
  2. Tényleg kár, hogy nem tudni, ki a készítője.

    VálaszTörlés
  3. Az emberi kéz alkotta......vasember, de hol a szíve,jéggé fagyott? Hát ezért nem izzad....., nem érez.....

    VálaszTörlés
  4. De neki nincs szíve, neked pedig hatalmas van:)
    Ne irigyeld hát őt, inkább ő irigyel téged.

    VálaszTörlés
  5. várom a további fotókat és a szellemes képaláírásokat

    VálaszTörlés