A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. január 10., csütörtök

Keresd a ...

Amikor minden -szinte minden- fekete és fehér.
Nem fekete vagy fehér, hanem és.
Ilyenkor szinte felesleges is a modernebb színes technika, mert a színek többsége a fekete, fehér és a szürke. Keresd a látnivalót, a szépet benne. Mert ha nem a színt, akkor a szépet. Miért ne lehetne szép?

Csak annyi kell, hogy ne a szürkeség uralkodjon el a lelken, hanem a lélek uralja a szürkeséget.
Most akkor .... keresd a szépséget benne, keresd a szépséget a képeken!

Nem találod?
Az baj. Nagy baj! Leginkább a te bajod. Pedig oly egyszerű!
Keresd tovább!
Csak most már keresd a hibát. A hibát is! De a hibát ne kívül, ne a képeken.
Ha megtalálod a hibádat, akkor meglesz a szépség is. Kívül is, belül is képen is.
Megtaláltad? Hát látod ugye?! A képet nem én rontottam el. A képen az van, ami látszik, aminek lenni kell. A többi már a te dolgod volt. Keresd a ...
.

5 megjegyzés:

  1. Nem kell keresni, ez úgy szép, ahogy van. A fekete, fehér, és szürkében, itt-ott egy kis szín. A remény, hogy hamarosan minden megváltozik. Különlegesen szép fotók, köszönet érte!

    VálaszTörlés
  2. Ezekben a képekben még ha szürke és fehér is, akkor is ott van a szín, csak árnyaltan kell nézni!

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszenek a képeid. Én nem találtam a...
    És egyik sem csak fekete és fehér. Várhatjuk a változást.

    VálaszTörlés
  4. Nekem egyszerűen gyönyörű, de rám ne hallgassatok, mert én vagyok OP (Optimista Panni)

    VálaszTörlés
  5. a kép látványa mindig az adott hangulattól függ, ha boldog vagyok, még a fekete-fehér fotókat is nyári színben látom, de ha szomorú vagyok, lehet bármilyen színes az a fotó, az én számomra akkor is szürke színű marad:)

    VálaszTörlés