A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. február 4., kedd

Egyedül a vízen

2020.02.04. Deseda

Hirtelen jött. Először pár csepp, azután zutty! Ahogy a csövön kifért. Jól esett. Nekem nem annyira mint amennyire fentről, át is áztam. Totál. Bőrig.
Pedig nem voltam túl messze a kikötőtől. Nem kőhajításnyira, de azért messze sem. Rajtam nem maradt egy száraz alkatrész, ennél fogva szárazon maradt ruha sem.
Kilenc már elmúlt mire kieveztem, tíz után kicsivel már menekültem. Azért nem csak az eső esett, de egy szép fogas is.
A kikötőben már várt rám a halászati őr, ő mondta, körüljárta a tavat de rajtam kívül nem látott mást a vízen. Nem mertek kimenni a csónakosok. Pedig a jelek szerint érdemes lett volna. Érdemes lett volna korábban indulni. Ez most így sikerült. Rövid út, alul s felül is vizes, de eredményes.

4 megjegyzés:

  1. Ebben a viharban kimerészkedtél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még nem volt ekkora a szél. Fújt rendesen, de ezt meg sem közelítette.

      Törlés
  2. Úgy látom vérbeli horgász vagy! Nem mindenki lát előre, hogy mit lehet majd fogni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem is!) Én sem látom előre, csak azt, ragadozóra megyek akkor nemigen fogok békés hala. Bár volt már meglepetés.

      http://mjozsef.blogspot.com/2019/10/hal-hattyu-gomba-szerencsejarat.html

      Törlés