A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. március 20., vasárnap

Az erkélyen már tavaszodik

2022.03.18.

Bár odakint még éjszakánként tolakodik a hideg -néha napközben is- és hajnalonta le is fagy, az erkélyen már tavaszodik.

Feléledtek és beindultak a virágok, némelyik olyan is amit még eddig nem láttam nyílni.

Ilyen növényünk az Aloe Vera. Hosszan magasra törő száron hozza a virágkezdeményeket.
A másik érdekesség a növény mixben, a Mikulásvirág.
Nálunk ez az első amelyik túlélte a vásárlás évét, újra hajtásokat hozott. Sőt! Nem csak hajtásokat, de díszét a piros leveleket is.
Pedig esztendeje ez is halni készült. Visszametszettem és a tövet locsolgattam. Az elődeivel is mindig ezt tettem, csak hát azokban nem maradt ekkora életerő.
Kíváncsian várom a szobarózsa sorsát. Eddig az is, rendre a Mikulásvirágok kérész életét élte nálunk. Virágzás majd kampec. Kampec, ha maradt cserépben, ha kiültetésre került.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy én kívántam-e valami jót, szépet a névnapodra, ha nem, akkor most itt megteszem, mivel máshol nem lehetséges! Boldog névnapot kedves Barátom! Öllelek!

    VálaszTörlés