A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. május 18., szerda

Nagyon csúnya sebek

2022.05.18. Deseda

Némelyiken a seb egyenesen szörnyű. Riasztó.
Ma csak ezt az egyet fogtam -keszegezés közben óhatatlan jönnek az apróságok-, le is fényképeztem.
Az eddigieket nem fotóztam le, mert azt hittem nagyon szórványos.
Még most is remélem.
Viszont az elmúlt hetekben, fogtam ilyen sebest, fekélyest néhányat és már kezd aggasztani. Volt köztük egy pici tükrös amin három fekélyes seb is volt. Nem harapások, mert az ellenkező oldalán sértetlen és tépőfogaknak, meneteles párhuzamos lefutású karcos roncsolásoknak sincs nyoma.
Mondanám, hogy külső akasztás, de nem hiszem, mert ennyire kis ponty, ekkora darab tépéssel nem lépne le a horogról. Akkor ki is jön, a pecás meg csak nem úgy tépi le.
Hacsak az nem, hogy utána elfertőződik a seb. Remélem a többsége túléli.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Én a tegnapi nap akadtam bele egy pontykába aminek szálkáig volt sebesedve a hasa :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Némelyik sérülés brutális. Szerintem végzetes is.

      Törlés
  2. Ennyire felelőtlen lenne némely horgász?! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezekben az esetekben nem. Akad felelőtlen, de nem tömeges. Viszont mások is jelezték már, a halőrök felé is, hogy sok a sebbel élő hal. Ennyit nem tudnak megsebezni a horgászok.

      Törlés