A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2023. január 8., vasárnap

Séta Árpád vezérrel

2023.01.07.

Látványos ez a fennsík a környező hegyekkel. Elmenne akár egy vadnyugati film helyszínének is. Szinte már vártam, hogy a lenyugvó nap fényéből előbukkannak a lovasok.
Nem mellesleg a nyomok arra mutatnak, hogy járják lovasok a fennsíkot. De nem csak azok. Terepmotorosok, s hát négy keréken terepezők is. A szélesebb utakat szét is vágták alaposan, jó sárosra, kénytelen voltam mellőzni az "úthálózatot".
No persze ez engem cseppet sem zavart, sőt.

Elképesztően sok odafenn a csipkebokor, rengeteg rajta a fagy csípte hecsedli. Kerülgettem a bokrokat s közben megdézsmáltam őket.
Aki evett már az tudja, igen vékony a húsa és igen sok benne a szőrös magocska. Az íze viszont kárpótol.
Juthattam volna jóval messzebb is, volt is olyan gondolatom, hogy felrobogok a lenyugvó nap után a hegyre, de inkább fényképeztem. Ha felmegyek a nap után, akkor egyrészt nincsenek ezek a képek, másrészt úgy kellett volna onnét lebotorkálnom, mert ugye megint nem vittem magammal lámpát. Így csak a fennsíkon ért a sötét, ott bőven elég volt a hold fénye, a levezető utat meg már ismertem.

Eredeti fotók a: Pomáz és környéke Google albumomban. Már persze, ha érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése