A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2023. május 17., szerda

Kóborlás

2023.05.15. 

Az eredeti cél, öreg fűz óriások felkeresése sárga géva okán. Az öregek büszkén állnak, de egyik sem öltött sárga díszt.
A sok eső miatt magas a tóban is, de a környező természetes vízszűrőn is, a vízszint. felázott a talaj, rengeteg a tocsogó, a pangó víz.
Gumicsizma a minimum, de az sem segít a derékig érő aljnövényzet vizes simogatása okozta felázáson. Nemes egyszerűséggel megfogalmazva tökig áztam mire átverekedtem magam a buján zöldellő érintetlen szakaszokon. Annyi örömem azért volt, hogy a túranadrágomon nem tud megkapaszkodni a ragadós galaj. 

Van gomba. Hála a sok víznek már számos darab virít a természetben, csak épp az nem amit kerestem.
Ez a szép csoportosulás is azon az úton esett egy irtás széli tuskón. Sörtés dücskőgomba.
Nem ismertem eddig. Elhoztam őket képeken, feltöltöttem és megkérdeztem egy gombás csoportban a hozzáértőket.
Szép gomba, szívós, szárazság tűrő, napimádó, hosszú tenyészidő -májustól késő őszig jellemzi.
Minden szépsége és jó tulajdonsága ellenére sem fogyasztható.
Egyik keserű dísze a gombavilágnak.
Következő cél, a többi öreg. Vannak másutt is. Hátha ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése