A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2023. június 20., kedd

Kilométerenként egy kalap


2023.06.20. Csobánkával szemközt.

Majdnem párhuzamosan futott az utam a Holdvilág árokkal, de csak majdnem. Nagyjából sikerült megtalálnom a leghosszabb útvonalat a csúcsig. 
Öt kilométer felfelé, helyenként hegymenet, majd öt vissza.
A tetőn, ahol az utak összefutnak, ez a szépen festett "totemfa" fogadott. Legalább választási lehetőség is volt.
"Járt utat a járatlanért ..." ugyebár, s ezért jöttem ott le ahol mentem fel.
Annyi időre álltam csak meg, míg lefotóztam azokat a gombákat amit menet közben kiszúrtam. Még így sem lett kevés. Minden kilométerre jut egy. Kilométerenként egy.
Nem olyan rossz találati arány ez "futtában" pásztázva az útról.

Őzláb, keserű gomba, zöldhátú galamb, piruló galóca, valamiféle tinóru, meg "nemtudomka".

Elsődleges célom nem a gombagyűjtés volt, de egy ilyen feltérképezés után nem tartom kizártnak, hogy valamelyik nap visszamegyek miattuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése