A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2023. augusztus 28., hétfő

Sötét az éjfél

2023.08.24. Deseda

Az új Szúnyog híd akkor amikor nagyon vékony a hold sarlója éjszaka.

Feketeség előttem feketeség mögöttem.
Mögöttem az erdő szemben az arborétum mélysötétje.
Nem sok élőlénnyel találkoztam az éjszakai parton. Kétlábúval pláne nem.
A légtérben a denevérek cirkáltak hangtalan s őket is csak akkor láttam villanni, ha túl közel csapongtak a zseblámpám szórt fényéhez.
Az éles fénynyalábba soha nem repülnek bele. Valamiféle madár, rekedten rikoltoz fél éjszaka, de éjfél környékére már ő is kifárad.
Olykor szöszmötöl az erdőben valamiféle kisrágcsáló esetleg kisebb vad, de csak ha csendben vagyok. Ha mozgásban vagyok, akkor az erdő lakói csendben lapítanak. Figyel az erdő. 
Rajtam kívül, a még sötétbe merészkedő kétlábú egy halászati őr volt. Rám várt. Neki meló, nekem szórakozás volt az éj. Legalább nem maradt őrizetlen a kocsi míg odaértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése