A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (395) Deseda (358) Gombák (220) Horgászat (201) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (101) Kvár (96) Zsömi (96) D.arborétum (75) Kedvenceink (75) Állati (75) Somogyban (74) miEz? (68) tréfás (64) virág (54) "Állati" (52) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2024. szeptember 20., péntek

Szép a nappal, de szép az éjszaka is

2024.09.18.  Deseda

Gyönyörű holdas éj. Annyira világított. hogy nem mertek előjönni a toportyánok. Olyan nagyon nem hiányoztak ámbár engem nem fenyegetett az a veszély, hogy rálépek a kicsikre mint Toldit. Egyrészt nincsenek már kicsik, másrészt nem mászkáltam szerteszéjjel a nádban. Maximum hallgathattam volna őket ha ők mászkálnak vagy más módon hangoskodnak.
Nagyobb baj volt az, hogy sem a harcsák, sem a fogasok nem jöttek elő. Hallgattam az éjszakai neszeket, néztem a fényben játszadozó lepkéket, bogarakat és a vízben pittyegő apróhal népet. Hallott néha egy-egy rablás, de szerény volt még a hang is nem utalt semmi nagyobb vérengzőre. Karika sem mozdult.

Nem úgy nappal. Akkor mozdult karika is, úszó is. Öt perce sem hajítottam be az úszóst egy jobb keszeg reményében, már húzta is az orsóról a damilt. No persze nem keszeg, 50 cm-es 3,5 kg-os ponty. Azért az nem is kicsit nagy harcsázni, ezért hát, ha már jött, meghívtam egy jó vacsorára. Majd. Addig hűl ha már ennyire forrófejű volt.
Másnap pedig, ez a harcsafióka cibálta addig a süllős szereléket míg ki nem hívtam a partra. No persze ő mehetett is vissza. Nagyon aprócska nagyon tapasztalatlan ráfér még a szellemi de pláne a testi növekedés.
Az éjszaka meg olyan volt mint az előző, szinte már ikertestvér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése