A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2014. július 15., kedd

Emlékszel ...

Ez a találós tán nem is annyira "nagy" kérdés. Vagy igen? Kiderül.
Emlékszel rá? Netán használtad is? Kíváncsi vagyok!
Érdekes egy szerkezet!

Én, valamikor rég -nagyon rég- használtam, de inkább csak néztem, mert nem egyszerű egy feladat a vele kapcsolatos ténykedés! S már egyszer említést tettem róla ebben a blogban, csak fotóm nem volt róla eddig.
Most végre van, s újra előjött miatta sok emlék. Sok-sok régi szép emlék!
Nosztalgia kérdés indul! ... Mi ez a szerkezet?

8 megjegyzés:

  1. Disznó perzselő, édesapámnak is volt ilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Telitalálat! Bíz, az!
      Nem jöttek a tippek, csak tőled. Most vagy ennyire nehéz volt, vagy már ennyire érik az uborka. :)
      Köszönöm hogy benéztél s hogy "játszottál".

      Törlés
  2. Uborkaszezon. Én is megfoghattam, de 5 éves lehettem, amikor ilyennel perzselték a kucut az udvaron.

    VálaszTörlés
  3. Akkor jól tippeltem. Mert lángszóróra gondoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Tulajdonképp kézi hajtású lángszóró.

      Törlés
  4. 2014 aug .14-én a Hortobágyi Hídivásáron lehetett venni ,eredeti kézi hajtású perzselőt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezt Örvényesen, a malom múzeumában fotóztam. :)

      Törlés