A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. január 13., kedd

Jég

Makacs az idei jég!
Napok óta pluszban viháncol a higanyszál, kiadós eső s jó szél is koptatta a felszínt, s mégis! Kitart. Makacsul kitart.

Nem is akárhogy! Még összefüggően borítja a tavat s  legalább 2-3 cm vastagságban. Nappal olvadozik, éjjel hízik kicsit. Olyasformán, ahogy a csiga mászik ki a kútból. Nappal mászik, s éjjel míg alszik, majd annyit csúszik vissza. Azért csak kiér egyszer. Miként a jég is, majd csak elfogy egyszer!
Nem bánnám! Túlságosan megszoktam már a szárazföldet. Már megint, tudok egyenes vonalban, imbolygás nélkül menni.

4 megjegyzés:

  1. Nahát Te is kaptál ilyen bejegyzést? Nálam is megjelent egy belőle. Mit szólsz hozzá. Én annyit már láttam, hogy Magyarországról eddig 33 regisztrált tagja van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen. S hogy minek, s mi ez? Mit tudom én! Nem jöttem rá, ezért megnézettem hozzáértővel. Ő sem jött rá. Pontosabban azt mondta, nem kell vele foglalkozni, mert nem komoly valami, valaki. Én már 322 blogot látok a hazai listán. :)

      Törlés
  2. Minden egyes nappal közelebb jutunk ahhoz, hogy egyszer csak elfogy a jég:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elfogyott. Bár az ágakban és a naptól rejtett öblökben akad még. A nagy víz tiszta. Hajózható. :)

      Törlés