A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. április 20., péntek

Here rekord

Szívesen mondanám, hogy nekem van a legszebb herém,
de hát nem! Egyrészt, mert nem az enyém, nem én találtam. Másrészt meg ez nem lehet a legszebb, mert kissé már fonnyad. Vasalni kellene ezt is!
Ámbár nekem vannak kétségeim, hogy attól egy here szebb lesz ha kivasalják. Lehet tévedek. Berki Krisztián megmondja.
Nekem nem. Annak aki kíváncsi rá. Én sokat nem adok a szavára, mert aki a heréjét vasaltatja élő egyenesben, plusz leáll perlekedni Baukó Évával, hát az nálam kiírta magát!
Visszakanyarodva a képen lévő herére. Ez nem két here hanem egy, két szemszögből. Azért kettőből, hogy lásson, bár nem szép, nem vasalt, de rekord!
Rekord lóhere! Ötlevelű!
Nem négy, öt! Ha a négylevelű szerencsét hoz, akkor ez vajon mit? Kíváncsi vagyok!
No meg arra is, talált már valaki ötlevelűt? Esetleg hatlevelűt? Na? Na?
Esetleg ha, ismer valaki olyan herét akinek ötnél több levele van? ... :)
Csak fényképes licitet áll módomban elfogadni. ... A lóherére!
Megint elkanyarodva, kicsit vissza a Berki féle herékhez. Bár nem feltétlen vasalt.
Az megvan?
Két fószer üldögél, kicsit feszengve, az urológia várójában. Mígnem az egyik elhatározza, megtöri végre a kínos csendet, s tréfásnak szánva odaszól:
- Fogadjunk, hogy kettőnknek három heréje van!
Mire a megszólítottnak kissé eltorzul a feje, végigméri a fószert, s emígy:
- Miért? Magának három van?
Kérdés!
Ha átlagban minden tízezer háromlevelűre jut egy négylevelű, akkor mennyire jut egy ötlevelű?
Ezt az ötlevelűt szépen kiszárítom s Meli mama elteszi szerencsehozó herének. ... Ha már én ...:)
Eltesszük! ... Herebere, fogadom. Többé vissza nem adom!

1 megjegyzés: