A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. május 14., hétfő

Badagva

2011.09.11. Deseda tározó
Aszalói ág vége,  az arborétum partja

Ő a képeken Badagva.
Gyakorlatilag a keresztfiam,mert én akasztottam rá a nevet.
BAzi nagy DAGadt VAddisznó.

De hát mit papolok itt? Ez gyakorlatilag egy nosztalgia bejegyzés és ennek apropóján készítettem róla egy animációt, hogy több fotó beleférjen. Eszembe jutott őkelme, gondolom ennyi idő múltán már nem fogok összefutni vele, meglehet már kitöltötte az űrt néhány szál kolbászbélben.

-Badagva a "nehézfiú"- címmel megírtam anno a találkozásunkat.

2 megjegyzés:

  1. Gondolom, azóta sem láttad őkelmét. Talán egyszer majd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már nem hiszek abban, hogy pont ővele futnék össze. Már nem is tudok odáig felmenni csónakkal, benőtte az ágat teljesen a vízitök. Parton járva meg nem lehet vaddisznóval összefutni fényes nappal. Jobb is. Őkelme tényleg bazi nagy volt! Életemben még ekkora vaddisznót nem láttam.

      Törlés