A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. május 31., csütörtök

Egy hét, egy hónap, ...

Ez a "kedvencem"! - Majd a jövő héten ... - Majd a jövő hónapban ...
Mielőtt tavaly nagy nehezen nekiálltak és még nehezebben kivitelezték a kikötőstég hosszabb (belső) szárát akkor is ez ment.

- Majd ... - Majd .... - Majd .... Mondhatnám, hogy van egy olyan mondás: - "majdra a zsidó sem ád". De nem mondom, mert még lesz aki félreérti és megvádol azzal, hogy zsidózok.
Szóval! Mikor befizettem az éves kikötő bérleti díjat (az sem ebben a hónapban volt), rákérdeztem a bejárati szakaszra. Mert ugye látszik? Beszakadt, megrogyott, megdőlt. Roskatag s ingatag.
Azt mondták majd ...
Tegnap volt kint két személy kik nagy hozzáértéssel és szakértő szemeket meresztve a stégre méricskéltek, rajzoltak. Azt mondták: - majd a jövő héten ...!
Azért erre mérget nem innék. Pedig egyszerű volna. Csak beleinnék a tóba.

De hogy mutassak valami szépet is s ne csak a kellemetlen dolgokról beszéljek, hát íme! Egy szépen fazonírozott fűzbokor. Kellemes, hűvös haltartó. Szépen előkészítve, megnyírva, hogy a horgász akadálytalanul tudja dobni az úszót a fa lombja alá. Nem én készítettem s nem is én horgászok ott. Mivel ilyen szépen előkészített, gondozott, hát gondolom etetett is a bokor alja. Én pedig más etetésére nem ülök rá, akkor sem ha épp nincs ott. Jobb szeretem magam megkeresni, becserkészni a halat. Nem mellesleg nem is kedvelem a szoktató etetést. Nekem nem eléggé sportszerű. Elvész a keresés varázsa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése