A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. április 2., kedd

Fehér kócsagok, nagy ponty

2019.04.02. Kaposvár előtt

Mosdósról hazajövet láttam megint a bandázó fehér kócsagokat.
Már egyszer kiszúrtam őket az elmúlt héten is, de akkor nem álltam meg. Most félreálltam, kerestem egy kiállót majd visszagyalogoltam a hídra. Ez a Deseda patak ami a tó felesleges vízét vezeti el a Kaposba.
Nem tudom az okát, de ezek szerint oda szoktak s rendszeresen gyülekeznek ezen a szakaszon. sajna csak telefonnal volt módom fotózni s hát ahhoz nem voltak elég közel.

2019.04.01. Deseda
Jó kis április elsejei tréfa! Ennél soha rosszabbat! Bár ha kicsit kisebb lesz a következő, hát akkor sem fog összedőlni a tó és én sem dőlök a horgomba.
Harcsára ültem ki egy bottal, másikkal meg úszóztam kárászra, pontyra.
Utóbbi bejött! Úgyis azt ígértem, hogy apránként megmutatom a Deseda halait. A szezon első sem volt picinyke és az tükrös vagy bőrponty volt. Kapóra jött hát ez a pikkelyes! Szó szerint.
Ekkorát már érdemes bemutatni nemde?

Nagyon remélem, hogy már csak a bemutatások folytatása végett is, de végre beúszik egy harcsa is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése