A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. december 29., vasárnap

A szépet is ...

2019.12.29.
Kaposvár

Ami szép az szép! És hát a "szépet is meg kell mutatni".

Az idézőjelezett mondatrész igazságtartalmában még akkor egyeztünk meg alkalmi fotóstársammal amikor én a: Tarvágás képi anyagát fotóztam, ő meg ... ő meg mást.
Akár szépségsorrend is lehet a kollázs, bár gyanítom, sokan kivennék belőle a pilont.
Remélem, mióta áll és "megfeszült", hát világossá vált mindenki számára, a pilon és a pászmák rendeltetése.
Nekem tetszik is. Csak azt bánom kissé. hogy nem lesz párja. Én úgy tudom, az ellen oldalra nem kell. Nagy kár! Párosan jobban mutatna.
Próbáltam felvenni a "vizuális alkat" formám és elképzeltem a megújult színházat a már megújított állomásépülettel a majd megújuló parkkal és az elkészült felüljáróval, pályaudvarral, térrel ... nem semmi látvány lesz az már most látszik!
Ehhez aztán már más nem is kell: „Boldog új évet kívánok!” Mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése