A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. július 1., szerda

Az erő nem velem volt

2020.06.29. Deseda

Láttam én, hogy jön. Már hogyne láttam volna. Csak nem izgatott. Vészeltem én már át pár szeles felhőszakadást, kisebb szélvihart a híd alatt. Azt terveztem.
Ámde túl hirtelen jött túl nagy szélerő.
Nem kötöttem a csónakot a hídhoz a szél megérkezte előtt, hogy tudjak addig is cirkálni. Oszt úgy csapott le, mint a vihar!
Ahhoz, hogy kössek, fél kézzel kellett kapaszkodjak egy hídelembe, amit egy széllökés kitépett a kezemből, mint a katapulton álltam volna úgy dobott ki a híd alól, s már vitt is mint a dióhéjat.
Visszamenni reménytelen vállalkozás lett volna, ezért hát csak kormányoztam a lapátokkal és "repültem" a nád felé. Sikerült befordulnom a nád takarásába, ott a csendesebb, szélvédettebb vízen orral a nádnak fordultam és teljes erőmmel húzva berongyoltam a nádba.
Védett állás volt. A szél a csónak és a fejem felé hajlította a nádat, onnét kezdve már nem is áztam. Nem mintha még ártott volna a víz, mert a rövid úton is sikerült seggig áznom.
Mikor csendesedett az eső és csökkent a szélerő, eleveztem a kikötőhelyemig, leparkoltam, kikötöttem, majd a kocsinál -bepakolás után- alsógatyára vetkőzhettem. Komplett váltóruha már miért is lenne a horgásszal, így maradt a száraz széldzsekim azt vettem fel.
Rövid egy peca volt, tán ha egy órát voltam a vízen abból is felét viharban. Azért egy fogast tudtam hozni emlékbe.
Majdnem volt olyan jó, mint: A vihar, a Zuvári-hegyen.
Jó, jó! Csak vicceltem. Ez a nyomába nem ért. Az akkor az évszázad vihara volt Magyarországon, ez meg csak megvillantotta az erejét. Azért volt neki.
"Az erő volt vele." Nem velem, vele. A természet ereje. Soha nem szabad alábecsülni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése