A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2021. május 31., hétfő

Öt perc, öt kép, ...

2021.05.30.

Öt perc séta, öt gomba, öt fotó.

Nem gombát gyűjteni mentünk ki, de meg akartam nézni egy régi lelőhelyet.
Amit kerestem azt nem találtam. Viszont a bő öt percnyi "séta" alatt öt féle gombára leltem. Vegyes a képsor.
A tinóru féle feltételesen fogyasztható, a tuskósok biztosan nem. Megjegyzem a világossárga tuskógombák mellett korallok is láthatók. Nem tudom gasztronómiai értékét megítélni, mert pár a képen van korallgomba. én nem vagyok képben korallok világában.
A kis kerek pöfetegek vélhetően jók, no de kinek kell? Majd az óriás.
A legérdekesebb az élénksárga gomba a nagyméretű csavar mellett. Sárga gévagomba.
Maga a fellelés helye az ami érdekes. Azért van mellette a nagyméretű acélcsavar, mert egy fahíd korhadó járdadeszkáján cseperedik. Szokatlan élőhelyet talált magának.

(Az eredeti fotók a: Gombák albumomban tekinthetők meg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése