A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. június 26., vasárnap

Bement tövig.

2022.06.25. Deseda

Alig hittem a szememnek amikor végre sikerült kihúznom.
Éreztem, nem egy kicsi szálka lehet, hisz feszített, no de az, hogy ekkora!

Azt inkább nem feszegetem, hogy hol s miként kaptam be, elég legyen annyi, elég volt egy rossz fogás, egy rossz mozdulat.
Bement tövig. Annyira, hogy két körmömmel rá sem tudtam fogni.
Feszített odabent rendesen, ezért ott helyben ki kellett húznom.
Nem volt más választásom és nem volt más eszközöm mint a zsebkés.
Jobbkezes lévén nem vagyok annyira profi ballal, de ha kell elboldogulok. Kellett. Sikerült a kés élét a fadarab alá betolni, majd ráfogtam hüvelykujjal és elkezdtem húzni. Tetszett az érzés vagy sem -naná, hogy nem-, de lassan húztam mert nem szerettem volna ha beletörik. Nem is tört, a hosszához képest a vastagsága is megvolt rendesen. Utána már csak azt nézegettem, hogy nem jött ki a hegye a másik oldalon?

6 megjegyzés:

  1. Üdvözöllek! Hasonló már velem is fordult elő, ezért tudom, hogy milyen érzés lehet, de ugyanakkor a fertőzés veszélye is fönn állhat(tetanusz)
    Úgyhogy az ilyen sérülések nem nagy horderejüek, de annál veszélyesebbek. Úgyhogy jobbulást kívanok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetanusz nem vettem fel, de figyelem. Nem látszik, hogy belobbanna, szép tiszta a seb.
      Nagyon szépen köszönöm! 🖐️

      Törlés
  2. Józsi én azért nem hagynám ki a tetanuszt! Ez nem volt semmi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna már elbuktam. Két nap után már nincs képem odamenni.
      "Hála Imhotepnek" nyugalomban van. Már nem is érzékeny, nem is látszik kezdődő gyulladás.
      Az már igaz! Ez nem volt kicsi.

      Törlés
  3. Kedves MJ, Te egy hős vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy vagyok! Csak viszonylag jól viselem a fájdalmat, és ha kisebb gondom akad igyekszem megoldani. :)

      Törlés