A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. augusztus 25., csütörtök

Pár elmaradt fotó

Gyűjtögetek, gyűjtögetek, oszt elmaradnak. Négy fotót "kukáztam" ki az archívumból amivel volt anno tervem is de valamiért feledésbe merült.

2022.05.21. Kaposvár
Nos tényleg nem tegnap volt és nem is tegnapelőtt amikor a hosszú utánfutót, a sok kerékpárral, megörökítettem a Kapos Plaza melletti csomópontban. Annyit sikerült kiderítenem róla, hogy jött valamerről, leginkább nyugat felől, és ment valamerre, nagyjából északnak.


2022.06.10. Budapest
Pontosabban a budai oldal, még pontosabban pedig nem mondom meg. Az biztosan elmondható, hogy ez egy stabil, lopásgátló parkolási mód. Abból gondolom, mert két hónap múltán is még így parkol. Ami egyszer beválik azon nincs értelme változtatni.

2022.06.13. Deseda.
Vihar jött. Aki a másik végéről nézte annak már ment. Én így jósoltam. Idelenn nagy szél, odafenn nagy sötétség. (Ez utóbbi odafenn állandósult.) Oszt a jóslatom nem vált be. Nem lett vihar.
Pedig láttam is, nem csak modelleztem. Így oszt, egy ekkora tévadés után esélyem sincs az OMSZ valamelyik megüresedett székére.

2022.08.12. Pomáz
Sün a tuják alatt. Mozgásában korlátozott sün. Nem, nem sérült. Csak a mozgását behatárolja a kerítés beton alapzata. Amennyiben úgy járt-kelt a lábazat mellett mint az egyszeri gyalogos járőr a fal mellett, akkor ő egy dörzsölt sün. Mindenesetre minden dörzsöltsége ellenére sem fényálló. Akkor este rávillantottam a vakuval és másnaptól már nem jött. Egy sötétben bujkáló ... sün, amelyik nem reszketett. De ki a fene gondolta, mert én nem, hogy inkognitóban sündörög.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése