A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2022. november 10., csütörtök

Répási öböl és a fái

2022.11.09. Deseda
Répási öböl

Az a nagy helyzet, hogy bizonyos okkal felkerestem a környék összes öreg, bedőlt, nagyméretű fűzfáját.
Rég jártam arra, rég láttam őket. Mit is mondhatnék? Voltak hatalmas szelek a térségben, ezért aztán volt meglepetés is.
Hatalmas a pusztítás és nem csak a fűz állományban.
A fenyvesben is, a vegyes szálerdőben is.
Odaút, visszaút, bolyongások, kerülők és az öböl kerüléssel  kicsivel átléptem a nyolc kilométert.
Azt gondoltam több lesz. No nem baj, ebben ennyi volt.
Csetlettem-botlottam jó sokat a nem könnyű terepen, a nyolcnak a fele biztosan útmentes szakasz volt. No meg a plusz élmény, majd ráléptem egy pihenő rókára. Szinte a talpam alól ugrott meg.
Nem tudom mire gondolhatott a kis ravaszdi hisz hallania kellett jöttöm, majd térdig ért a száradt aljnövényzet telehintve kiszáradt ágakkal amire vagy rá, vagy átlépni kellett. Kábé úgy csörtettem a susnyásban mint egy termetes vadkan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése