A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2023. február 3., péntek

Hídállás jelentés

2023.02.02.   Deseda

Ha már Manitou is ott állt a parton, no meg én is, hát kezdem egy viccel. Az megvan, hogy :

A vándor megy a  parton. Látja ám, hogy a híd le van szakadva. Tanakodik, mitévő legyek?
Szerencsére, korábban pont arra járt a nagy Manitou is, akinek a lába beszorult a ráboruló farönkök alá.
Szóla Manitou a vándornak: - Ha segítesz kiszabadulnom innét akkor teljesítem egy kívánságod.
Úgy is lett. A vándor segített, majd  mondá a kívánságot:
-Csinálj nekem egy hidat ó nagy Manitou!
Erre a nagy Manitou -Öreg is vagyok, a hátam is fáj, de tessék - és lement hídba.

Ó nagy Manitou!
Bár én nem vagyok annyira öreg mint te, de a hídállás már nekem sem menne. Hanyatt fekvésből még csak-csak megoldom de állásból lemenni, ... az minimum is erősen kétséges.
De vigasztaljon bennünket a tudat, hogy másoknak sem nagyon megy. Hídfőállás kiépítése már megy, de a többi ...nos, a többiről már beszéltem eleget, most beszéljenek a képek.

Tudom, tudom! Nem kedvez az időjárás. No persze. Először a tóban lévő sok víz, most meg a leeső ... ha már itt tartok. A sok leeső növeli a tó vízét is. A szél meg nyomja az áramlást, az áramlás meg hordja azt a fránya töltést. A végét elhordja, máshol meg már átfolyik rajta. Kérdés, mennyit mosott alá? Majd kiderül, ha ismét rámegy a nehéz MANITOU. Azért majd csak elkészül egyszer. Hisz halad.
Ha kész lesz a híd, akkor már csak az a nagy kérdés, hogy a betonlapok és a háló kerül vissza a partra vagy a rengeteg betöltött föld is? Vagy csak egy része, a többit meg megoldja a víz?

Eredeti fotók a: Deseda tó II. albumomban tekinthetők meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése