A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2023. április 28., péntek

50 km és 3x6 óra

2023.04.27. Deseda

Vastag törzsű hatalmas fűz majdhogynem vízszintre hajolva. Micsoda egy gyökérzete lehet, hogy megtartja ezt a roppant tömeget a nedves talajban.

Reméltem, ha már ekkora árnyat ad, akkor lapul alatta egy méretesebb harcsa is. Tévedtem. Ha már a harcsáknál tartok, a héten rájuk dobtam három napot, persze egyet sem fogtam. Úgy adódott, hogy ezen a három napon drótszamáron karikáztam el horgászni. Kora délután le, sötétben haza. Nyomtam a pedálokat három alkalommal ötven kilométert. Ennyit áldoztam a harcsák oltárán. Mindhiába.
Bezzeg amíg nem kajtattam utánuk intenzíven, akkor akadt egy-egy kisebb, de már méretben okés.
Nem vagyok született riksás, ezért megválogattam a terhet, egy úszós harcsás bot és egy úszós békés halas szórakozni, elütni az időt. 
No meg persze ami még kell, ami azért megválogatva sem kevés.
Fogtam is a három alkalommal annyi dévért, egyik helyen bodorkákat is, hogy győztem őket szabadon engedni.
Néha egy-egy növendék pontyocska, kisebb kárász.
Mígnem a harmadik napon -mint a mesében- belehúzott egy komolyabb versenyző.
A képeken a kézben egy kicsi, a hálóban a nagyobb.

Elébe menve a dolgoknak, de igen, van pontymatracom, össze is paskolta őkelme, csak épp a képet nem ott lőttem.
No és igen, van pontyszákom is, de mert őkelme a konyhára ítéltetett gondoltam meglesz a maradék kis életében a nagylyukú hálóban is.
Sőt! Még a merítőm is gumírozott így oszt minden kíméletben részesült a horog után.
Nos így. Ötven km bringa, háromszor hat óra peca mérlege egy jó -43 cm, 2,3 kg- ponty.
Lehetne jobb is. De lehetne rosszabb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése