A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (395) Deseda (356) Gombák (220) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (101) Kvár (96) Zsömi (96) D.arborétum (75) Kedvenceink (75) Somogyban (74) Állati (72) miEz? (68) tréfás (64) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2024. június 24., hétfő

Megcsúszott a hóhér kötele

2024.06.20.

Vagy inkább a keze? A keze a kötéllel? Mindegy.
Gyerekkoromban az öregek egyik kedvenc mondása volt:
-A hóhér kösse meg a nyakkendőd!
A látványról és a vele járó érzésről jutott eszembe.
No de amúgy.
Egy a lényeg, valami megcsúszott. De előbb kapaszkodott.
Csúnyán kapaszkodott. Sötét volt, siettem és nem vettem észre a fáról lelógó indát. Elkapta a nyakam a lendületem pedig letépte rólam. Ilyen nyomot hagyott. Mára nagyjából elmúlt. Másnap visszamentem világosban és megkerestem a hóhér kötelét. Ott van a képen. A fotón ugyan nem látszik, de a száron ezernyi apró horog az inda szívós, erős. A levelek fonákoldala is reszelős, de nem komoly.
Ismerem a növényt, láttam ezerszer de így még nem jártam. Jó pap is holtig tanul.
Én meg ugye egyik sem vagyok.
Mondta is nagyapám néhányszor: -Gyerek, belőled vagy rendes ember lesz, vagy felakasztanak.
Most majdnem eldőlt. De mert nem, a választás még nyitott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése