A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. április 25., csütörtök

Vannak még ...!

Ez most egy rendhagyó bejegyzés.
Rendhagyó, mert egy jóval régebbi bejegyzésemre a napokban érkezett hozzászólás miatt jegyzem.
S meg kell mondjam, nagy örömmel vetem e pár sort!


Élet s halál címmel írtam ama bejegyzést 2011.09. 08-án. Ott tettem fel ezt a képet is, s a kereszt fellelésének rövid történetét. Ki emlékszik már rá?
Nem felrovom, csak oly költőinek szánt a kérdés. (Katt: ide!)

Az alábbi megjegyzés pedig 2013.04.22-én érkezett rá:

"Engem is nagyon foglalkoztat a kereszt, amióta láttam. Rá fogom szánni magam, és talpra állítom, hogy az unokáink is láthassák."

Vannak még nemes lelkek, nemes emberekben, nemes gondolatokkal s nemes cselekedetekkel!

Acheron néven, most ilyen ember okozott nekem nagy meglepetést, még nagyobb örömet.

- Cselekedd meg kedves ismeretlen és ha nem túl nagy a kérés, hát küldj majd egy képet -néhány sorral- az álló keresztről, meg egy jóváhagyást a közzétételre. Vagy oszd meg magad s akkor küld az elérhetőséget!
Köszönettel s üdvözlettel: Meggyes József

1 megjegyzés:

  1. Jó érzés, ha reagálnak egy nemes dologra...jó érzés észrevenni azt, ami mások figyelmét talán elkerülik.

    VálaszTörlés