A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2014. február 7., péntek

Csillogó fehér

A tél szépséges arca.
Hétfőn (3-án), amikor a fotókat készítettem gyönyörűen sütött a nap, mint ma is. Csupán annyi különbséggel, hogy hétfőn még a téli nap sütött, ma pedig a tavaszi. Hétfőn még nem vitte a havat, csak csillogtatta, ma már tíz fokig is melegítette a levegőt, olvasztott. Gyorsan fogy a fehér, ha az idő kitart, pár nap és nyoma sem marad. Hétfőn még hideg maradt a levegő, a hótakarót pedig az ónos eső páncélja is védte. Csillogott, villogott a jeges világ.

Azon a napon volt ez, mikor a "Falka" vándorolt előttem a téli erdőn.
Pöti leányomnak és párjának Szatonak ajánlottam az albumot, mert ők nem láthatták az idén, még a havazás előtt mentek haza és elolvad mire ismét hazajönnek.
Ajánlottam Melindámnak, mert Ő akkor nem tudott velem jönni, egyedül tapostam a jeges havat, jártam végig az ösvényeket.

A többi kép az albumban: "katt ide"!

A bejegyzést pedig ajánlom két hölgynek, két költőnek.
Cserenyi Zsuzsannának, ki vallja, "szinte mániákusan szeretem a fákat".
Kun Magdolnának, ki megírta, Öleld a fákat"

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett és köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Köszönöm szépen! A látványt is, az ajánlást is. Csak, ámultam, és bámultam, egyik fotó szebb, mint a másik, s vajon az szégyen-e, hogy közben egészen meghatódtam? A Te fotózásod, már művészet, szerintem bárki szemével, de az enyémmel egészen biztosan. Nekem egy táj mindig egész, nem is nagyon hiányolom róla az embert, bár tudom, hogy a háttérben most is ott volt. Történetesen Te, aki megajándékoztál ezzel a látvánnyal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Enyém a megtiszteltetés! Igazán köszönöm elismerő soraid. Némileg túlzás hogy művészet lenne, tán csak néha jól látom a látnivalót. :)

      Törlés
  3. Kedves Józsi!
    Igazi fotóművész vagy. Egy teljes varázserdő tárul szemeink elé, az albumodban. Szívből gratulálok. Magdi

    VálaszTörlés
  4. Kedves Magdi! Bárcsak az lennék! Az igaz, varázslatos az arborétum. Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés