A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (15) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2014. december 1., hétfő

Jegenyefenyves rizike

Begyűjtve a mai napon (december 01-én), esőben, jó szélben.
Szerencsére, felénk nem volt ónos eső, így aztán akadálya sem volt a sétának.. Akadt még fenyőpereszke, de amiért mentem abból már csak egyet találtam.
Egyet mutatóba! Lila pereszkére vadásztam, de a bejárt területen megelőztek. Egyértelműsítették a hátrahagyott tönkök.
Azért ne sajnáljon senki, én sem sajnálkozok, nagyon megfelel a rizike, elő is készítettem. Megtisztítva, leforrázva várják a holnapi napot, s akkor megkapják csinos kis öltözékük. Estebédre megnézzük, mennyit úsznak forró kókuszzsírban?
Úgy vélem, az idei esztendőben az utolsó szedés volt, mert a rizike nem olyan mint a sütőtök. Ha ezt megcsípi a dér, el is viszi.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges gomba ez a rizike. Nem hallottam még róla, de így ránézésre biztosan finom íze van.
    Jó étvágyat hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ízletes. Én ezen kívül még a lucfenyvesi és az ízletes rizikét is gyűjtöm. Mindegyik nagyon jó. Próbáld egyszer ki! Köszönöm! :)

      Törlés