A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (15) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. május 26., kedd

Fülgomba

Nagy, nagy fülvadászat, fülvagdosás volt ma. Hol esett, hol nem, de inkább igen, erős szél ropogtatta az erdőt -bíztam benne,hogy engem nem fog-, néha ha a felhők megsűrűsödtek olyan sötét lett a fák alatt mint napnyugtakor.



Néha el is mentem a félhomályban a "Júdásfüle" mellett, csak akkor vettem észre mikor visszanéztem. Visszamentem ha arra érdemes volt a kagyló. Mert hát annyian füleltek, hogy válogathattam.

Válogattam is. Az apraja meg nőhet még. Víz aztán most lett hozzá bőséggel. A válogatás ellenére is majdhogynem túllőttem magam, levagdostam vagy két kilónyit. Szárítmány lesz, már zúg a szárító.
Naná! A vacsorám is kitellett belőle. Melinda drága feljavított nekem két tikmonyt jó maréknyi párolt füllel.

2 megjegyzés:

  1. Itt ma még ömlött egész nap az eső. Talán a hét végén kinézhetek gombázni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az eső nem akadály. Az eső sem. :)

      Törlés