A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. február 8., csütörtök

Alkonyi

2018.02.05 Deseda tározó
Valahol a toponári szőlőhegy és a Répási-öböl közt.
Kis sétát tettünk. Ezek a képek már a visszaúton készültek.
Merthogy a 67-es út melletti Joker öböltől indultunk, a part mentén végig a félszigeten majd át a Répási-öbölnél vert fahídon le egészen a füredi szőlőhegy alatti kikötőig.
Visszaelé csak annyi volt a módosítás, hogy a félszigeten a gerincen jöttünk végig.
Az erdőn át s nem a vízparton.
Melinda ezt az utat már több tucatszor megtette amíg én pergettem. Most azonban mentem én is, mert még nem váltottam engedélyt az idei évadra. Minek?

Minek váltottam volna meg? Ha kiváltom akkor nem állom meg és kimegyek a vízre pergetni. Teljesen feleslegesen. Mert teljes a "haltalanság". Elvétve akad egy-egy ragadozó. Meg elvétve egy-egy busa. Utóbbira meg nem vágyok!

Így, hogy nem váltom meg az engedélyt, majd én is elmegyek legalább néha gyalogolni is. A peca meg ráér ha már kicsit jobbra fordul az idő, megmozdul a hal s kezdenek szétúszni a vermelőhelyekről a tó egyéb részeire is.
Szép volt az időjárás a sétához. Hűvös ugyan, de néha napsütötte. Nem túl magas hőmérséklettel és gyenge széllel.
Az erdős részen kerestem a téli fülőkét, de hát ... hisz tél sincs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése