A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. augusztus 9., csütörtök

Aktívra sikeredett pihenő

Tegnap, már túl a festésen és egynapi bútorszerelésen, ránk fért egy kis kikapcsolódás. Késő délután, már hat is volt, én kieveztem, a csajok meg elmentek gyalogolni. Cél a kedvenc bokrom! Majd fél óra evezőhúzás ebben a hőségben, de jót tesz a derekamnak. Kiszedi az egész napos görnyedezést.
Este nyolcig meg sem mozdultak az úszók. Már bámészkodtam unalmamban, no meg kezdtem összepakolni az apróságokat. Ilyenkor szokott az úszó eltűnni. Most is az lett! Mikor rájuk pillantottam, csak egyet láttam. Bevágás. Akadt.
Majd felrobbant a víz. Olyan vizeket nyomott fel, mintha valaki beleejtett volna egy keverőtárcsás mosógépet a tóba! Tíz perc harc s megadta magát. Elfáradt.
Nyugodtan viselte a fotózást. Olyan szelfis csücsörítést nyomott le hozzá, hogy sok csücsöri jány megirigyelhetné! Kell is röhögnöm tőle!
A mérleg 70 centi és hat kiló esetleg egy kis plusszal!

Azért a kedvenc bokrom, mert a nagy melók elején, még negyedikén, ugyanott fogtam ezt a kettőt is. Ezek legalább vihető méretek voltak, bár nem kicsik. A "tükrös" 3,2 kg, a "nyurga" 2,8 kg.
A filézőm tettem oda méretaránynak, hegyétől a nyelestül mérve 34 cm.
Később aztán, már egy kicsit bántam is a nagy szerencsét, mert mire hazaértünk elmúlt este kilenc, mire nekiláthattam a pucolásnak mér öregebb lett az idő. Így oszt az esett meg, nem először az idén, hogy már az éjfélt is eldanolta a kakukk mire végeztem mindennel.

Bőtermő az a bokor, csak nem egyszerű leszüretelni. Van ott a víz alatt, a bokor ágain, gyökerein felül, még egy évekkel ezelőtt bedőlt nyárfa maradéka is. Vastag ágakkal, némelyik a karomnál jóval vastagabb.
Ha oda befordul a hal, akkor rendszerint vége a harcnak. Sok ígéretes akasztás maradt már ott.
No de! Ettől lesz izgalmas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése