A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. augusztus 7., kedd

Festegetek, festegetek, ...

Festegetek, festegetek, ...
Ez még csak a kezdet. A mély-alap. Rendesen elő kell készíteni a falakat is, meg a mennyezetet is. Nagyon alaposan!
Freskót ugyebár, nem lehet hanyagul előkészített, trehány mód megalapozott falakra feltenni. Minőség kell!
 A mennyezetre gyönyörű kék eget álmodtam meg, kis bárányfelhőkkel, szűrt, a már lenyugvó nap fényével, és egy a magasban szitáló sassal.
Hátul, a "zordon Kárpátoknak Fenyvesekkel vadregényes tája!"
Balra délibábos tengersík vidék, és méneseknek nyargaló futása."
Jobbra pedig szél hajtotta nádas és "vadlúdak esti szürkületben,"
.... Oszt az is lehet, így hagyom ahogy van! ... Mármint a falakat!
Jöhet a parkettszegély no meg a cucc bele.

2 megjegyzés:

  1. Teljesen letörtem. Azt hittem,hogy tényleg megleped magatokat egy igazi freskóval, és gyönyörű tájakkal. Egyébként szerintem így is jó lesz.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az együttérzést gyászunkban...
    Egyébként meg nem vagy semmi, meg tudod mosolyogtatni az embert a legzordabb időkben is. Szép, amiket megálmodtál, látom magam előtt, kár, hogy mindezt falakra nem szokták kivitelezni, mármint a hétköznapi életben. Én is magam festem a lakást, házat, javítok is, ha kell. Általában rajtam több a "cucc", mint a falakon, de tudod semmi sem lehet tökéletes. Jó munkát Neked, ügyes vagy.

    VálaszTörlés