A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2018. október 29., hétfő

Őrvidéki séta (képekben)

2018.07.18.
Őrvidéken útközben

Mondjuk én az Őrvidék megnevezést másként tagoltam volna a faragványon, de hátnem én faragtam.
Szép az a a faház is, ahol a kézműves csokimanufaktúra van. Hát még belül! Hát még a csokik!

Harangláb. Van arrafelé több is ezekből a remek ácsolatokból s tetejükben a harang.
Szép darab a kovácsműhely gerendákból ácsolt masszív épülete is. Sajnos mikor ott jártunk épp nem ütötték a vasat.
Biztos nem volt meleg. Mármint a vas. Mert, "addig üsd a vasat ..."
Boldogság kút! Annyi idős mint én. 59-es! Csak engem, akkoriban nem úgy ástak ki. De majd mikor engem el..., vélhetőleg a kutat még fogják be...!
Őriszentpéter. Csodálatos állapotban lévő templomépület a XIII. század szülötte. Igazán szép, sajnos zárás után érkeztünk, ezért csak körbejárva tudtuk megcsodálni.
Nem messze mögötte, a csalitos aljában, de amúgy meg kiépített út vezet le, egy valamikori téglaégető. Középkori, XV. századi. Természetesen a védőépület zárva volt, de belátni az egész belsejét, és abból amit bent láttam, olyan nagyon nem bánom.
Nos hát, ennyi fért bele ebbe a sétába. Ennyi fotó akadt horogra. Az animált sorozat, állóképenként is megtekinthető a Vadása-tó (Őrség) albumban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése