A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. május 2., csütörtök

Majális - Városliget

2019.05.01. Kaposvár Városliget

Majális. Olvastam valahol, hogy MSZP szervezés, de hát lekéstem. Mint ahogy "lekéstem" a sörözést is, mert egy darabig kocsival mentünk. Ennyire nem vagyok lusta, csak utána még terveztem a Gyertyánosi parkerdőt. Mentünk is. Legközelebb megmutatom. Ott aztán volt rend!
Nem a Városligetre gondoltam ellentétként, mert a tömeg ellenére ott is rend volt, és hát látszott alaposan rákészültek a banzájra. Kicsinosították, szép volt. Elismerés érte.
Láttam pár fotót ami azt igazolta nem volt hibás döntés kihagyni a "hamburgert". Idézőjeles, mert hát amilyen fotókat én láttam ... nagy botrányt úsztak meg a hiányommal. Mázlisták! Pedig ilyen helyeken szoktam néha hamburgerezni. Ritkán, mert inkább idehaza, de ha igen akkor ugye efféle alkalmakkor.
Gyerekeknek egy kisebb paradicsom volt ott. Körhinták, láncos is, meg több sátor mindenféle "elengedhetetlen" porfogóval és hát az akkumulátoros autók. Utóbbiaknak volt is sikere!
Ja! A fotók! Akad nálam egy: Kaposvár album is. Ott akár egyesével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése