A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. július 31., szerda

Jó vizet aranyhal!

2019.07.30. Deseda

Pontyban nem, de koiban ez az egyéni rekordom. Fogtam már koit, írtam is róluk anno, de ekkorát még soha.
Megmérni sem mértem meg pontosan, mert nem szerettem volna ha vergődik a fedélzeten. 50 cm+ pár centi.
Nagyon ki kellett fárasztani, mert nem szerettem volna ha tép és benne marad a nagyméretű, kemény amurozó tű. Jó döntés volt, mert elég mélyen akadt, fogó kellett a kiszabadításához. Megszákolást követően ég a vízben kiszedtem a horgot. majd óvatosan emeltem a fedélzetre, addig nem tettem le amíg még párat ficánkolt a merítőben, míg meg nem nyugodott.
Majd egy gyors mérőszalag illesztés, csak a körülbelüliség kedvéért. Azután három kattintás és már vehettem is kézbe. Sértetlen, hibátlan!
Legalább fél percig pihegett a tenyeremen, kipihente kicsit a fáradalmait, a stresszt, újra átjárta a víz a kopoltyúit, feltöltődött, majd lefordult és igen komótosan intett búcsút a farokúszójával.
Jól sikerült a vissza tétele, mert nem elmenekült, hanem ellibbent. Jó vizet aranyhal!

1 megjegyzés: