A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. július 26., péntek

Majdnem eláztam

2019.07.26. Deseda

Majdnem elkapott, majdnem rám paskolt a zápor. Pedig annyira nem is jött hirtelen. Mikor reggel elindultam már felhős volt körben az ég. Mire kiértem a tóhoz Kaposváron már esett.
Kint úgy néztem elcsúszik majd mellettünk. Majdnem! Azért elővigyázatosságból a híd közelébe horgonyoztam. Fogtam egy szép tükröst, úgy másfelest, de mert annyira nem szeretem a zsíros halat, hát visszaengedtem.
Nagy cseppekben kezdett el esni, szinte csattant a tó tükre a becsapódáskor és nagy buborékot, tajtékot vert. Szép látvány. Gyorsan behúztam a híd alá s onnét horgásztam kifelé míg el nem állt. Tán ha fél óra volt az egész. Kevés eső, kevés felfrissülés.
Azért akkor nem volt olyan fülledt mint most este.
Újra kiálltam, horgonyt vetettem, megfogtam a második pontyot, az meg pikkelyes volt. Az is tán 35 centi, tán ha kiló. Az meg kicsi. Elküldtem keresse meg a tükrös haverját ha már ilyen szerencsés napjuk lett.
A második fotón a madarat még három nappal ezelőtt lőttem.
Gondoltam passzol ez is: Keresd a madarat -hoz. Őkelme is keresett, tán kishalat. Nem talált, hát kis idő múltán elugrott.
Most meg én. Kellemes hétvégét mindenkinek!

1 megjegyzés: