A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. május 5., kedd

Babona születik

2020.05.04. 18:55 Deseda tározó

Nos kérem, így születnek meg a babonás emberek.
Tegnap vettem kézbe a Desedából kifogott szerencse patkómat, kicsit "átsimogattam", majd lefestettem.
Meg is írtam, meg is mutattam tegnap. (Itt!)
Erre mi történik? ... Na mi?

A COVID-19 "mittudomén" hányadik napja? De ugyebár nyitottam egy új időszámítást is, és akkor a kijárás korlátozásának "mittudomén" hányadik napja? Mint már mondottam, tudhatnám, hogy hányadik, de pont nem érdekel. Attól nem telik gyorsabban ha számolom, sőt!

Fogok egy "kapitális" csukát. Na jó! ... "Csak" nagyot.
Régóta morgolódok már, hogy megfogyatkozott a csukaállomány.
Sokat pergetek és hát ritka vendég lett.
Most a szerencsepatkóm meghozta a szerencsét és a Deseda megajándékozott az akasztás, fárasztás élményével. Hamar megadta magát.
Nem ez az első nagy csukám a Desedán és nekem az a tapasztalásom, hogy az ekkora "krokodilok" már el vannak kényelmesedve.
A csuka hossza 82 cm. A súlyát 5-6 kg közé saccolom, érzésre közelebb a hathoz.
Sajnos a csónakban ahogy az ekkora halak súlymérésére nem vagyok felkészülve, úgy a szelfizésre sem. Ekkorát már nem lehet fél kézzel megtartani, a másikkal meg a telefont.
Egy gyors fotó, oszt mehetünk a dolgunkra. A beszámoló viszont lehetséges, az itt is van!

1 megjegyzés: