A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. május 4., hétfő

Kézbe akadnak a régi "kincsek"

2020.05.04.  Naná, hogy itthon

Volt már ez a patkó itt a blogon. (Itt!) Most ismét kézbe akadt. Kerülnek elő a rég elfeledett "kincsek" az időtöltés generálta pakolászás közben.

A COVID-19 "mittudomén" hányadik napja? De ugyebár nyitottam egy új időszámítást is, és akkor a kijárás korlátozásának "mittudomén" hányadik napja? Mint már mondottam, tudhatnám, hogy hányadik, de pont nem érdekel. Attól nem telik gyorsabban ha számolom, sőt!

Meg nem mondom, hogy hányban fogtam? Mert fogtam. Horoggal. A műcsali egyik hármashorga egyik ága bújt át a patkószeg helyén. Ritka fogás, ritka szerencsés akadás. Eltettem. Letisztítottam, a nagyja pergő rozsdát leszedtem róla oszt csak volt. Minimum két évtizedig csak volt. Ez egészen biztos, mert horgász létem elején voltam még amikor fogtam.
Most megint kézbe akadt, hát lefújtam fémvédő lakkal. Olyan ezüstszürkével, mert olyan volt idehaza. Máris nem tetszik. Rozsdásan szebb volt. No mindegy. Addig ez is megóvja a további romlástól, míg lemosom róla és átfújom színtelennel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése