A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. szeptember 21., hétfő

Szák szák teli...

2020.09.21. Deseda

Ponty a szákban.
Szép ponty. Négyeske. Ennyit írtam ebben a szezonban. Nem azt mondom, hogy ennyit fogtam, hanem ennyit írtam, mert elhoztam. Nem sok? Nem.

Én mégsem mondom, hogy nincs a tóban ponty. Van. Csak egyrészt nem úgy viselkedik ahogy eddig, másrészt napközben gyéren eszik. Nem úgy mint eddig. Ha rájuk is lelek, hát nem veszik fel a csalit. Kezdenek amur ésszel gondolkodni.

A másik ok, hogy én nem nagyon erőltetem a pontyfogást. Egyrészt nem etetek sem helyet, sem mikor rájuk lelek. Csalit bedobom, rendszerint úszóval, majd az úszó köré dobok egy maréknyi kukoricát. Ha jön jön, ha nem nem. A másik, hogy sok ideje nincs eldönteni, hogy jön vagy sem, mert maximum egy óra és én elunom. Részint türelmem sincs órákig üldögélni a csónakban, másrészt meg a mozgásigényem is jelez mindenféle zsibbadások, senyvedések formájában. Tehát útra kelek és pergetek.

Ennek aztán sokszor az a vége, hogy sem ponty, sem ragadozó. Hiába volt a mai dátum nyerő szám, ma sem volt. Tegnap sem. Ez van. Azaz, ez nincs.
Most valahogy a ragadozó sem nagyon eszi a vasat. Egy akadt ugyan, de kicsinyke volt. Most inkább sötétedés után esznek, és húst. Szelettel, élő hallal fogható a fogas. De hát az sem az én sportom. Nem igen ülök le halcsalival ragadozóra. Mókásabb, igaz munkásabb is, a pergetés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése