A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. november 29., vasárnap

A farkasember létezik

2020.11.29. Deseda

Partról pergettem. Végre megengedhettem magamnak a luxust, hogy sötétedésig maradok. Megengedhettem, mert ha "azt mondom" a kocsinak, hogy "lőn világosság", hát lőn!

Maradtam is. Persze halat nem fogtam, de legalább tök sötétben osonhattam végig az erdőn. Lévén telihold, a nyiladékokon, irtásokon világosság volt, de például a fenyvesben akkora volt a sötétség mint a pokolban.
Horgász létemre mit kerestem az erdőben? Egyszerű ez kérem mint a kétszer kettő. A sötétség beálltával véget vetettem a pergetésnek és nem láttam szerencsésnek a vízparton bódorogni, és esetleg fürdeni egyet. Több helyütt is leszakadt a parti út, és hát könnyű rossz útra tévedni, esni. A másik, hogy át az erdőn, rövidebb volt és gyorsabb kigyalogolni a spiccről.

Arra persze nem gondoltam, hogy a két alkonyi kép mellé, még megörökíthetem egy képkockán az épp átalakulás közben lévő farkasembert is, a holdjával. Pedig a telihold okán, gondolnom kellett volna rá.
De azt aztán végképp nem gondoltam, hogy az átalakuláskor rajta marad a szemüvege is.
Nem vártam meg amíg kinő rajta az összes szőr, tovasiettem a mindent elfedő sötétségben.

Eredeti képkockák az: MJ - Vándor (blogfotók) albumomban.

2 megjegyzés:

  1. Ha fütyülsz sötétségben, a gonoszok elriadnak...ahahaaaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) :)
      Ha fütyülök a sötétben, akkor én nem hallom a közeledőt, de azt mindenki tudja, hogy én épp merre haladok. :) Többek közt ezért nem kapcsolok lámpát sem amíg csak lehetséges. :)

      Törlés