A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2020. november 25., szerda

Körtevarázs (a halott fa életre kel)

Mécsestartó.

Sikerült életre kelteni egy darabot, a kényszerűségből kivágott öreg körtefából.
A talp ugyan nem körte, egy szelet cseresznyefa, de a színes mintát adó csonk, az bíz körte.Fantasztikusan szép rajzolatot adott a körte kérge amikor rácsiszoltam. Semmiképp nem akartam lekérgezni, csak kicsit feldobni, de erre nem számítottam.
Szalagfűrészem sajnos nincs, ahhoz segítséget kellett kérnem, majd csiszoltam, passzítottam, összeillesztettem, rögzítettem a két fő elemet.
Segítségem mi más is lehetett volna? Igen. A flex csiszoló.
Még megvan az összes ujjam.
Utána következett a négy teamécses helyének bemarása, majd a kiszárított mini taplók felragasztása, száradás után a lakkozás.
A színtelen lakk hatalmasat dobott a mintázaton. Végezetül a kis fahéj rudacskák, pár szem csillagánizs dobta fel a látványt.

A három képbeállítás megtekinthető a: Retro című Google Fotók albumomban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése