A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (74) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2023. szeptember 26., kedd

Az úszó magányossága

2023.09.25.    Deseda

Magányos az úszó. Egyedül a vízben. 
Én egyedül a parton de mégsem érzem magam magányosan.
Hogy is lehetne az ember magányos amikor a szemközti parton szinte szabályos időközönként bődült egy óriásit a vadszamár.
Ez a fajta még errefelé is ritka, teljesen felesleges volt a betelepítése. Sajnos a törvény által védett állatfaj.

2023.09.26.     Deseda.   

Méterre ugyanott. Ma nem csak a kis halak jöttek, de igazi nagy fogások is. Ritka nagyok.

Előszörre az ágasbogas gyökértuskó úszott rá a damilra. Fogalmam nincs hol s miért szakadt el a fenéktől, de mert hasonlatosan a Titanic jéghegyéhez ennek is a kétharmada a víz felszíne alatt rejtőzik, hát egy hosszú nyúlványával elérte a damilt. Katasztrófa nem lett, mint úszó test elhúzható volt a vékony damillal is a partig. Pedig volt súlya, a kiemelésnél megtapasztaltam.

Másodjára a kétméteres, szegekkel alaposan kidekorát gerenda jött. Jött? Dehogy is jött. Be kellett menni érte. Partközelben akadt el a szerelék, hát besétáltam kiszabadítani. Ha már bent voltam a vízben kihoztam a "szkinhed" gerendát is. Valami lehetett valamikor ha már ennyire televerték szeggel.

Napnyugtával oszt pakoltam. 
Pakolás közben szűnt meg az úszó magányossága, beficcent egy potyka. "Bebírkózta" magát a bokor alá, s mert semmi kedvem nem volt megint fürödni, eltartott egy ideig míg kiimádkoztam onnét. Csak kijött!
Így oszt mire útrakészre befejeztem a pakolást kikukucskált az erdőn keresztül a hold is. 
A nap nyugaton le, a hold keleten fel, én meg nagyjából a kettő közti úton el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése