A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. május 14., kedd

Most a jobb - szívkatéterezés

2019.05.14.
Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház
Kaposvár.

Katéterlabor. Tudom, nem ez a hivatalos elnevezése, de ezt talán mindenki érti. "Magyarul" Hemodinamikai labor.

Most a jobb! Most jobb? Jobb! Igen, sokkal jobb.
Kiderült, rendben vannak a dolgok odabenn. Rendben vannak, rendben mennek. Sejtettem. De most már tudom!

Első alkalommal, 14 éve Pécsen még bal lágyékból mentek fel. Majd hat éve a kontrollon és három hónapja a harmadik sztentnél bal kézből. Most pedig a jobb kézből.
Már csak a jobb lábam van vissza. Nagyon remélem nem is kerül sorra.

Nos kérem, a helyzet változatlan. A tekintetben változatlan, ahogy én a kaposvári kórházra, és elsősorban a gyógyítókra tekintek. Csupa kiváló szakember!
Ma sem sikerült mással összefutnom, csak udvarias, előzékeny, gyors és hozzáértő szakemberrel. Külön köszönet a beavatkozást végző részlegvezető főorvosnak!

Reggel mentem, délelőtt beavatkozás, kis pihi (egy hihetetlenül kulturált, kényelmes, jól bebútorozott, tiszta, televízióval ellátott biztonsági szobában), várakozás, majd eligazítás, zárójelentés és irány haza.
Ment minden mint a karikacsapás!

9 megjegyzés:

  1. Jó egészséget! és ha még is muszáj továbbra is ilyen kiváló szakembereket kívánok.Szeretek jó híreket olvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Reméljük ilyen nem lesz muszáj mostanában, de hát ki tudhatja? Ha mégis, én nem nyugtalankodok, mert bízok bennük. Maximálisan bízok!
      Mostanság nekem is nő az igényem a jó hírekre! :)

      Törlés
  2. Én is átestem ilyen beavatkozáson 2017. októberében. Hasonló tapasztalatom van! Hálás köszönet, és tisztelet Vorobcsuk András Ph.D főorvos úrnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a megerősítést! A saját tapasztalaton alapuló mindenképp hitelesebb mint a "hallottam valahol, valakitől".
      Nekem is ő csinálta, csak én a nevét nem írtam le, holott csak büszke lehet a hírére, tudására, tevékenységére. Hasonlóképp köszönetem s tiszteletem!

      Megtiszteltetés! Köszönöm! :)

      Törlés
  3. Jó egészséget kívánok! Jó neked, hogy ilyen kórház van a közeledben. Biztos itt a környékemen is vannak hasonló jó orvosok, csak én nem tudom, hogy kik azok, mert sajnos elég sok ellenkezőt hallok. De biztosan azok a jók, akikről nem hallok. Bízok benne, de ha valami gond lenne, biztos, hogy nem maradnék csak egy orvosnál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sajnos tendencia lett az egészségügy és azon belül is a dolgozók szapulása. Előbbivel egyetértek, mert az egészségügy helyzete nagyon nem rózsás, de ez egyáltalán nem az ott dolgozók bűne. Én szerencsés vagyok, vagy pedig a többség olyan, de a megmaradt dolgozók hivatástudattal teszik amit tenniük kell, amit tehetnek. Biztos vagyok abban is, hogy a többség ilyen elhivatott és csak kisebb mértékben vagyok szerencsés. Bármi gonddal, problémával is mentem a kórházba, a kezelés, beavatkozás előtt soha nem kutattam azt, ki fogja végezni és kinek milyen a híre, soha nem kértem másoktól ajánlást. Úgy gondolom, akik osztályozzák a gyógyítókat azok egyrészt elfogultak, de a nagyobb baj az, hogy olyan területre merészkednek kritizálni, osztályozni, ítéletet mondani amihez rohadtul nem értenek.

      Törlés
  4. Örülök, hogy ilyen kiváló körülmények között gyógyulsz Józsi! Jobb leszel mint "új" korodban! :)

    VálaszTörlés