A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2019. augusztus 30., péntek

Pont(y) nem őt akartam

2019.08.28. Deseda
Kora reggel

Bár újabban bajban vagyok, mert kora reggel sem és késő este sincs kedvem kimenni, éjszaka meg pláne!
Viszont ezeken kívül meg csak égni lehet a napon. Nagyjából 11:00- 17:00-ig életveszély a vízen lenni.
Rászántam magam egy korai kelésre és kimentem pergetni.
Pergetés volt a szándék. Végül azért pergettem is. Jött egy kisebb, majd egy elvihető fogas is pergetve. Csak az lett a "baj", hogy kiszúrtam az amurt ahogy csócsálja a nádat. Naná! Úszóst össze, irány utána. Kétszer is sikerült a közelébe lopakodni, nem ijedt el csak odább ballagott idővel. Miután a második megállásom helyéről is eltűnt, nem láttam újra nádat húzkodni, viszont odébb a mozgást a víz alatt igen. Harmadik csendes beállás, dobás. Jószerivel még billegett az úszó, be sem állt amikor már vitte is. Volt ereje nem mondom! Ő lett a képen. Pont(y) nem őt akartam horogra csábítani, nem őt üldöztem.
de ha már haza kívánkozott velem, nem volt szívem ellenkezni.
Még épp elvihető méretben volt őkelme. 59 cm. A súlya a mérlegen is látszik, 5 kg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése