A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2021. szeptember 28., kedd

A naplementébe el

Nem mai fotó, persze, hogy nem. Nem is tegnapi
Ma már tán aratni sem lehet a kukoricát az eső miatt.

2021.09.25. valahol ... mindegy is a hol? Mindegy, hisz szerte Somogyban, szerte az országban zörög már a kukorica levele, zúgnak a kombájnok, felmordulnak az erőgépek motorjai, surran a kicsépelt szem.

Aratnak reggeltől estig, ahol lehet tán még éjszaka is. Sietni kell vele. Sietni, hogy még az igazán esős időszak előtt szárítóba kerüljön a napon száradt szem.
Itt aztán nem áll meg, hogy: -"szem nem maradhat szárazon". Csakis szárazon maradhat. Szárazon kell legyen, szárazon mehet a tárolókba.

Szerencsés fotók ezek. Már befejeztem a gyógyító napfürdőm, lejöttem a vízről, kipakoltam és kikötöttem a csónakom. Közben folyamatosan hallottam a gépeket. Nem zavar, ismerős hangok ezek a fülemben. Szeretem is.
Gondoltam rájuk nézek mielőtt megyek. És ott állak fent a tetőn a visszasütő nap vörös fényében.
Kár lett volna kihagyni, ha már ennyire szerencsés volt a pillanat is és a szög is. Szerencsés, mert nem én kerestem.
Egy kis ideig a gépek is, én is jó helyen voltam a jó időpontban.
A kombájn épp akkor és épp ott ürítette a pótra megtelt tartájából a szemet, majd ment tovább a dolgára, és befordult a naplementébe. Mint korunk westernhősei, ellovagolt a naplementébe. ... Én is elkötöttem hát a lovakat és elporoszkáltunk utána.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése