A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. augusztus 23., péntek

A láda őre

A tegnapi írás folytatásaként, ím még egy fotó!
A láda a helyére került és a tulajdonosához.
Ezen a képen jól látszik az is, mit Muzsi Attila említett, ez nem egy szokványos méretű katonaláda. Nagy!

Van egy kisebb ládám is -a "Lisztesláda"-, annak is megkezdtem a felújítását, ha befejeztem akkor azt is megmutatom.
Annak még én vagyok az őrzője, emezé már Pöti.
Tudom, jó kézbe került, eddig még meg nem ért megbecsülés vár a viharvert ládára.
Egy képen Mariann, a "láda őre", a megújult "Katonaláda", no és egy korábbi megvalósított ígéret, a "Sámli".

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett..A fiam szintén vett egy ugyan ilyen ládát valamelyik börzén,
    de ő nem újította fel, mert jó állapotban volt... Felcipelték a 4. emeletre,most ott
    őrzik..Ő hajós ládaként vette.....E..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nem lep meg ez a hajós láda lehetőség, már én is gyanakodtam a terjedelme miatt. Mi van ha nem is katonai? De hát apám így emlegette, tartom magam ehhez. :)

      Törlés
  2. Nagyon ügyes kezed van, nagyon szépen átvarázsoltad:) Szeretem az ilyen régi fábol készült tárgyakat, valahogy hangulatossá teszik a lakást. Szép hétvégét Nektek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is! :) Remélem nektek is az volt! :)

      Törlés
  3. Logikus, hogy hajós láda, mert a katona kisebb ládába is belefér. A tengerészek izmos fickók, őket olyan kis katonaládába nem lehet beleszuszakolni.

    VálaszTörlés