A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2014. január 17., péntek

Csuka

Mondhatnám panaszra nincs ok, jó a termés. Rámozdultam a csukákra, ők pedig rámozdultak a műcsalikra. "Eszik" a vasat. Három pergetős sétán, fogtam nyolc példányt. Igaz, csak egy volt közülük amelyik meghaladta az előírt minimális méretet. Így aztán fogtam, visszatelepítettem, fogtam, vissza...
Nem gond. Sőt! Ha van takarmányhal, akkor a most fogott harminc centi körüli ifjoncok, őszre vígan megnőnek. Nekem a harcossága miatt is és a megjelenése, szépsége okán is az egyik kedvencem. Azt is meg kell említsem, eléggé óvatosak. A kifogott példányok mindegyike csak a hármashorog egyik szárát fogta, mint a képen is látható. Szerencsére. Így aztán, minimális sérülés elszenvedésével mehettek vissza. Ez az óvatosság az oka, hogy jó néhány példány volt még, mely rosszul akadt és elmaradt útközben. Ahogy dolgoztak, azok sem igen lehettek nagyobbak. Kissé meglepő ez a bőség apró csukából, de mint már mondottam, a jövőre nézvést roppant mód biztató. Most már hanyagolnám őket mert lassan úgy is ívnak, de hát a süllőzéshez meg kellene a csónak. Le vigyem? Ne vigyem?
Ez itt a kérdés!

6 megjegyzés:

  1. Nem bízok én ebben az időjárásban...félek szívjuk majd mi még ezt a hirtelen tavaszodást. Minden esetre nézem a virágjaimat, fáimat, ők még várnak, türelmesek. Valamit csak tudnak...remélem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy jósolják felénk, holnaptól bejön a várakozásunk s beindul a tél. Ígérnek hóból húsz centit is. Úgy legyen! :)

      Törlés
  2. Nem tudnék tanácsot adni. Még mindig bennem van a félelem, hogy ezután jön a tél java. Bár ne így lenne, most már azt mondják az okosok, hogy semmiképp nem jöhet ki jól ebből a természet. Nem pusztulnak a rovarok, kártevők, ha meg jön a fagy, akkor most már az is baj lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kivárásra játszottam s úgy néz ki bejön. Bejön a tél. :)

      Törlés
  3. Vidd le nyugodtan! Ha jön a hó, legfeljebb visszahozod,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondják, a rest kétszer fárad. Én nem. Én annál is restebb vagyok. :)

      Törlés