A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. március 13., péntek

Vissszaszámlálás

F-1!
Megkezdődött a visszaszámlálás, megvolt az első szabadedzés.
Holnap időmérő, vasárnap idénynyitó futam. ... Ausztrál Nagydíj

Fernando Alonso nekem hiányozni fog a rajtrácsról. Nem vagyok a drukkere, de sajnálom azért ami vele történt.
Az összeesküvés elméleteknek sem vagyok olyan nagyon híve, ezért inkább kivárok. De azért kíváncsi az vagyok! ... Mi, s hogy történt vele valójában?
A jelek az irányba mutatnak, a Mercedes továbbra is élmenő. Pokoli gyors. Egy körön feltétlenül, oszt a többi majd elválik. Vettel űzi hajtja a vörös gépet s úgy látszott versenyhelyzetben esélye lehet majd néha. A Jégembernek is. No persze ha ... Ha, az volt, van s lesz!
A Ferrari fejlődése láttán Massa is nyomott egy laza "hidat".
Én még előkaparom a korábbi hírt, mely szerint a vörösök gyengébb motort vittek az első futamra. Kissé bizonytalanok a főerős lóerősben, ezért pár pacit kikötöttek belőle. Mi lesz, ha elengedik majd az egész ménest, ha már most ennyire gyorsak hosszú etapon, s ott lihegnek az ezüstnyilak farán?
Jó szurkolást, jó szórakozást, kellemes hétvégét mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Nem olvastam semmit sem Bianchiról. Mi lehet a fiúval? Annyira sajnálom őt is, Sumit is. Nem lesz többé igazi életük. Ha lesz egyáltalán bármilyen is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Március 11-én nyilatkozott Bianchi édesapja. Azt mondta, a család sem tudja, mire számíthatnak? Állapota változatlan, kómában van. A csodára várnak.
      Schuminak és családjának megadatott, én remélem Bianchi is "kiérdemli"!

      Törlés
  2. Naháááát, én meg semmiről nem tudok semmit....:(

    VálaszTörlés