A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. november 27., péntek

Őszi peca

Nosztalgia peca.
Tegnap reggel alig hittem a szememnek. Szállingózott a hó. Úgy hét körül s nagyon ritkásan. Jól látszott, nem fog megmaradni és azt is sejteni lehetett, nem tart soká a szállingózás. Nem is. Tán még fél óra sem volt, azért szép volt. Nekem tetszett. Pontyozást fontolgattam. Hideg már a víz, gondoltam az idén utoljára.

Parti horgászatra csábított az idő s Zsömit is vinni akartam.
Ilyen hidegben már nem ültetem csónakba, kevés ott a mozgástér nem tud felmelegedni. A parton meg ha kedve szottyan, vagy ha rázza bundáját a hideg hát hancúrozhat.

Szerencsénk is volt a kinézett hellyel. Sajnos manapság már igen kevés az olyan partszakasz amit kocsival is meglehet közelíteni s még nyugalmas is. Azok általában foglaltak. Most talán az játszott kézre, hogy mások a szállingózó hó miatt meggondolták a talajutat.
Zsömi azonnal levette ráköszöntött a szabadság! Hatalmas futásokkal nyitott. Elnyargalt az esőbeállóig és vissza vagy ötször.

Megúsztunk pár órát kapás nélkül, ezért úgy döntöttem útnak váltunk a parton.
Évek óta nem pergettünk szárazföldről így aztán nagy volt Zsömi öröme.
Pont mint rég! Mikor észrevette, bothoz rögzítem a műcsalit, már el is nyargalt s a következő állásnál bevárt.
Éveken át igen sokszor jártuk a vízpartot együtt, sokszor úgy, én a vízben jártam ő a szárazon követett. Láttam rajta, semmit nem felejtett ebből, minden mozzanatot lát előre s igen nagyon élvezi. Igazi nosztalgia peca lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése