A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. október 12., szerda

Őzlábgomba

Őzlábgomba. Pontosítva, nagy őzlábgomba.
Szerencsém volt és eső. Nem sok időm volt, ezért viszonylag korán vettem nyakamba az iszákot, benne kevéske hamuban sült pácsával és egy flaska vízzel, s kezdtem el ügetni az erdő peremén. A víz fölös volt, jött fentről.

A már bevált helyeket kerestem fel sorban. Semmi, semmi és semmi. Fejben már kezdtem lemondani a gombákról s amúgy is szaladt velem az idő.
Kint, mintha gyorsabban járna az a fránya cáger!

Még utoljára a katlannak vettem az irányt. Megálltam a tetején, lenéztem s elsőre nem láttam semmit.
Az erősen borult ég és a sűrű eső kicsit rontotta a látási viszonyokat. Meg aztán, ezek a gubita szerű gömbök igen jól vannak álcázva. Még egyszer végigpásztáztam tekintetem a völgyön s megláttam egyet. Hiába erőltettem a szemem, csak egyet. Irány lefelé! Piszkosul meredek, -és nem túl széles- azért is neveztem el katlannak. Közelebb érve ... egy, még egy s még egy! Szerencsém volt. Meg már idő is. A cáger állása szerint menet idő, amúgy meg esős idő s már éreztem ez utóbbit a hátamon is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése